14 Mar 2024 kl: 11:47
Ekonomiadministratör till ApQ El

Ekonomiadministratör till ApQ El - Bravura - Stockholm

Ekonomiadministratör till ApQ El

Om jobbet

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb – vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 6 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos ApQ El. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget.

Om företaget:

ApQ El är ett elteknikföretag som grundades i juni 2000 i Malmö. Företaget har sin huvudsakliga verksamhet i Skåne med huvudkontor i Malmö och filialer i bland annat Lund, Helsingborg och Stockholm. ApQ El hjälper till med elinstallationer inom alla områden, som exempelvis kraft, el, tele och säkerhet. I dag är de 300 kompetenta specialister som arbetar i Skåne och i Stockholm. De har en mängd fantastiska projekt bakom sig, bland annat sjukhus, arenor, kommersiella fastigheter, skolor, bostadsområden, MAX IV och kraftanläggningar samt mindre entreprenader. ApQ El har haft en god tillväxtresa och blivit utsedda till Årets gasell i regionen flera år, samt till det snabbast växande företaget i Sverige år 2011.

I och med deras tillväxt har ApQ El utökat behov och söker nu en ekonomiadministratör till Stockholm. I Stockholm arbetar ca 50 montörer samt 6 tjänstemän som du kommer att arbeta tillsammans med och utgå från kontoret i Solna.

Arbetsuppgifter:

I rollen som administratör ansvarar du för att dokumentera de olika projektens intäkter, administrera utgifter och skicka fakturaunderlag till Malmö. Din arbetsdag är varierande då du arbetar med de administrativa uppgifter som är mest prioriterade för stunden. Du arbetar administrativt i ApQs digitala verktyg samt i kalkylprogrammet Maxikod El. Du säkerställer kvalitet i alla led och fungerar som en viktig länk mellan medarbetare, kunder och affärssystemet. Därtill arbetar du löpande med förbättringsarbete och uppmuntras bidra med idéer om utveckling av arbetsuppgifter och arbetssätt.

• Dokumentera intäkter, administrera utgifter och skicka fakturaunderlag

• Arbete i digitala verktyg och affärssystem

• Nära samarbete med ledande montörer och projektledare

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Minst 5 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter, till exempel som ekonomiassistent eller administratör

• Mycket goda kunskaper i Officepaketet, med betoning på Excel.

• Flytande kunskaper i svenska, i tal och skrift

• Meriterande med B – körkort

För att trivas i rollen som administratör är du ansvarstagande och lyhörd. Du brinner för siffror och har lätt för att arbeta i digitala system. Vidare är du strukturerad och nyfiken på att lära dig mer. Du vågar ta egna initiativ och vill gärna ta dig an nya arbetsuppgifter. Du är därtill en person som har struktur och ordning i ditt arbete och ser alltid till att leverera med noggrannhet. Du arbetar självgående och driver ditt arbete på egen hand samtidigt som du fungerar bra i teamet och i kontakten med kunder.

Övrig information:

Start: Omgående, hänsyn till uppsägningstid

Plats: Solna, Stockholm

Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Ansök här