Föregående Nästa

Årets Student 2016: Julia Lindberg blev Årets marknadsföringsstudent

Årets Student 2016: Julia Lindberg blev Årets marknadsföringsstudent
23 mars 2016

Julia Lindberg läser Industriell ekonomi vid KTH, men det hindrade inte henne från att presentera en ny produktidé och ett lanseringsförslag för Arlas Kelda-soppor, som gjorde att hon kammade hem vinsten som Årets marknadsföringsstudent.

Annons

Grattis, hur känns det?
– Det känns helt fantastiskt att vinna detta pris!

Vad betyder vinsten för dig?
– Jättemycket. Det är ett kvitto på att det jag brinner för också är det som jag är duktig på.

Förutom utmärkelsen vann du en middag som Årets Kock ska laga åt dig, vem bjuder du?
– Haha, Arlas representanter står där och vinkar åt mig just nu så de är nog sugna, men jag bjuder självklart mina närmsta vänner som alltid visat en stor support för mig.

Tips till andra studenter?
– Jag har ingen utbildning inom marknadsföring, detta har jag gjort för jag tycker det är riktigt kul. Så mitt tips är att tro på det du tycker är kul och våga satsa på det.

Läs mer om tävlingen ”Årets Student” här!

Madeleine Grem Nielsen
Publicerad 23 mars 2016
Föregående Nästa