Om jobbet
Vi letar nu efter en dansktalande stjärna som vill bli en del av vårt Omni-team!
Teamet består idag av 12 personer, vars viktigaste ansvarsområden är att löpande hantera Resurs kunder inom e-handel, partnersupport och kortlösningar.
Du arbetar nära kunderna och ansvarar primärt för inkommande och utgående samtal, men även mail och chatt. Ärendena berör allt från frågor gällande potentiellt bedrägliga e-handelsordrar och presentkort till upplägg av nya butikskedjor och partners.
En vanlig dag i Omni innehåller:
Inkommande och utgående samtal, tillsammans med dina kolleger samarbetar ni med att supportera chatt och mail-funktionen
Administration kring butiker och ombud
Upplägg av nya butikskedjor och partners, samt att administrera butiksredovisningar
Bedrägerikontroller av E-handelsköp
Utbildning till nya kedjor och partners
Administration av poängshoppen för Resurs kreditkort
Nybeställning och förnyelsehantering av kort
Du som söker har tidigare erfarenhet från både service och kundkontakt, och du skriver och talar obehindrat på danska, svenska och engelska. Du har god data- och systemvana, och om du har tidigare erfarenhet från callcenter eller annat administrativt arbete ses det som meriterande.
För att lyckas i rollen som handläggare i Omni behöver du vara flexibel, noggrann och ansvarstagande. Att du kan samarbeta med andra och bidrar till ett positivt arbetsklimat är avgörande för vår framgång!
Övrigt
Tjänsten är på heltid, tillsvidare. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Arbetstider måndag-fredag 08:00-16:45 och c:a en kväll i veckan till 18:00.
Vårt kontor ligger i Väla, Helsingborg.
Mer än bara ett jobb
Resurs anda handlar om transformation, vår kultur och människorna i vårt samhälle. Det handlar om hur vi definierar oss själva, hur vi möter världen och hanterar vår verksamhet.
Vi är här för att göra skillnad i människors liv och för att hjälpa dem att få saker att hända.Vi vill ge känslan av frihet och möjligheter – vi vill vara banken som vet hur det känns.
Ansök idag!
Vänta inte med att skicka in din ansökan, urval och intervjuer sker nämligen löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista annonseringsdatum. Vi ser fram emot att höra från dig.
Viktigt att känna till
På
slutkandidater genomför vi en utförlig bakgrundskontroll via ett externt bolag.
LI-LN1