Berätta om din roll!
– Min division består av tre olika områden som jag är ansvarig för – vårt telekontor i Kalmar, vår fältverksamhet i Stockholm och vår kundservice. Den största delen av min roll är att utveckla människor och leverera resultat, vilket är det jag brinner för.
Hur har din Eniro-karriär sett ut?
– Jag har varit på Eniro sedan augusti 2009, där jag haft förmånen att få jobba i olika roller inom flera av Eniros varumärken. Jag har under mina år varit säljare, säljchef och divisionschef. För min del har drivet och möjligheten till utveckling varit väldigt viktigt, och det finns verkligen här. Eniro gav mig chansen att bli säljchef när jag var 23 år gammal. För mig är det fantastiskt. Eniro satsar verkligen på individen, och det gör att man känner en enorm tacksamhet och vill göra ett riktigt bra jobb.
Vad gör Eniro till en spännande arbetsgivare?
– Vi är i en digital resa som är oerhört utmanande och spännande. Där det går otroligt snabbt, med nya produkter, nya marknader som man behöver vara en del av. Vi har gått från att vara en papperstelefonkatalog till ett digitalt bolag. Det som är unikt med Eniro är att det finns en enorm säljkultur med väldigt många duktiga säljare som brinner för Eniros produkter.
Vad är roligast med ditt jobb?
– Kombinationen av att driva försäljning och utveckla människor gör detta jobbet helt fantastiskt. Att tillsammans med mina duktiga medarbetare varje dag kämpa för att nå våra mål och samtidigt känna att vi utvecklas både i våra roller och som människor.
Hur skulle du beskriva Eniro-kulturen?
– På Eniro jobbar man tätt i team, oavsett avdelning. Man löser målen tillsammans vilket skapar en lagarbetsanda och ett samarbete. Här lyder laget före jag:et. Tillsammans skapar vi en framtidstro och en känsla av att allt är möjligt, och det är fantastiskt. Det, i kombination med alla fantastiska människor gör att man trivs och vill stanna länge.