11 Feb 2022 kl: 00:00

Ludvikahem - Ludvika

Ludvika Fastighetsförvaltare

Fastighetsvärd

Fastighetsvärd



Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation och tillsammans siktar vi på att vara den ledande fastighetsorganisationen i regionen.



Vi söker nu en fastighetsvärd.

Som fastighetsvärd hos oss är Du den som först möter våra kunder och blir därmed vårt ansikte utåt. Som person är du trygg och självständig och arbetet driver du på ett lösningsfokuserat och ansvarsfullt sätt. Du är inte främmande för att planera din egen dag och bemöta oförutsedda händelser som måste fixas. Som person är du empatisk med god social och teknisk förmåga som har lätt att knyta kontakter. Ditt sinne är öppet för alla typer av människor med olika bakgrund och kultur.



Dina arbetsuppgifter


Som fastighetsvärd har du totalansvar med service på all inre och yttre skötsel för lokaler och bostäder inom ditt geografiska område.

Arbetet varierar mellan lokal- och hyresgäst kontakter och ärenden, fastighetsskötsel samt skötsel av utemiljö. Målsättningen är att fastighetsbeståndet sköts affärsmässigt och effektivt.

I tjänsten ingår det bland annat att ta emot, besvara och åtgärda felanmälningar, in- och avflytt i bostäder, skötsel samt i mindre reparationer och montage. Du utför daglig rondering både in-och utvändigt i syfte att ha uppsikt över fastigheterna i ditt område. Du arbetar både i skolmiljö, kommunala verksamhetslokaler och bostäder.

För att läsa mer om våra företag, besök vår hemsida ludvikakf.se. eller Ludvikahem.se



Har du rätt erfarenhet?


För att passa som fastighetsvärd är dina personliga egenskaper oerhört viktiga, men vi ser gärna att du också har erfarenhet från fastighetsskötsel eller annat hantverksjobb. I övrigt är du bra på både svenska och engelska och har ett b-körkort. Det är en självklarhet att ha en digital grundkunskap då den dagliga ärendehanteringen sker över digitala plattformar.




Företagsbeskrivning



Ludvika Kommunfastigheter AB och LudvikaHem AB har en gemensam organisation. Tillsammans är vi 140 medarbetare som förvaltar totalt 455 000 kvm kommunala verksamhetslokaler, kontor, affärslokaler samt bostäder. Vi erbjuder en arbetsplats med trivsel och arbetsglädje.


Vi samarbetar med Petra Back HR AB. Vid eventuella frågor kontakta rekryteringskonsult Petra Back på 070-656 98 30. Ansökningar tas emot via www.petraback.se Intervjuer och urval sker löpande så skicka in ansökan så snart som möjligt, dock senast 2022-03-04.