Utvecklingsinriktad administratör till Upabs kundtjänst

Utvecklingsinriktad administratör till Upabs kundtjänst


Om oss


Upabs uppdrag är att erbjuda välbelägna och attraktiva parkeringsanläggningar, driva parkeringsrörelse och parkeringsövervakning. Vår målsättning är att alla våra parkeringsplatser ska vara tydliga, tillgängliga och enkla att använda. Som huvudansvarig för besöksparkeringen i centrum bidrar vi till att skapa en attraktiv stadskärna. Vi arbetar ständigt med att utveckla, förnya och förbättra stadsrummet och dess parkeringsmiljöer.

Vi befinner oss i en digitaliseringsresa och förstärker nu vår kundtjänst med ytterligare en serviceinriktad och förändringsvillig administratör, som drivs av kundmöten och möjligheten att vara med och driva vår verksamhet till det bättre. Vill du arbeta i en nyckelfunktion hos oss, med stor möjlighet att påverka våra produkter och dess utformning? Läs då mer om tjänsten.



Dina arbetsuppgifter


Som administratör på vår kundtjänst är du vårt ansikte utåt och du kommer att ingå i ett team med två andra som har liknande arbetsuppgifter. Du planerar, organiserar och följer upp försäljning av abonnemang, samt hanterar, koordinerar och prioriterar bland olika typer av inkommande ärenden på ett systematiskt sätt. Vanliga frågor kan handla om parkeringsregler, taxor samt allmänna upplysningar. Tjänsten innefattar även en del fakturering och handläggning gällande överklagningar av kontrollavgifter. I denna roll är du med där det händer och rapporterar felanmälningar, och arbetar tillsammans med övriga funktioner för att identifiera förbättringsåtgärder.

Du kommer att vara expertanvändare i våra digitala systemstöd och är därmed ansvarig och drivande för den digitala utvecklingen av kundservicefunktionen. Du kommer att vara delprojektledare vid digitala utvecklingsprojekt.



Din profil


Vi tror att du har några års erfarenhet inom serviceyrket, där du blivit bekväm med att arbeta i digitala system. Det är meriterande om du har någon eftergymnasial utbilning, gärna inom IT (UX) och/eller kommunikation. Det är väldigt viktigt att du har ett teknikintresse utifrån ett kundperspektiv och att du har drivet och viljan att utveckla och förbättra våra verktyg och system.

Prio ett i denna roll är att du drivs av att upprätthålla goda relationer såväl internt som mot kunder. För att vi ska trivas tillsammans är det viktigt att du har en god samarbetsförmåga samtidigt som du är självgående. Vi tror att du har ett strukturerat arbetssätt, i kombination med att du har en strategisk förmåga, där du förstår och agerar efter perspektivet med helheten före delarna på ett stresståligt och lösningsorienterat sätt. Tjänsten kräver att du har en god kommunikationsförmåga, där du är trevlig, professionell, tydlig och saklig, i svenska och engelska.



Ansökan


I denna rekrytering samarbetar vi med Clockwork Bemanning & Rekrytering. För mer information är du varmt välkommen att kontakta Jennifer Åström Gustafsson via tfn: 0733-51 27 14, eller Elin Wiklund via tfn: 0733-51 27 11. Vi arbetar löpande med denna rekrytering, så ansök snarast möjligt via www.clockworkpersonal.se, dock senast den 7 februari.



Har du frågor om jobbet?
Kontakta mig!

Elin Wiklund

Marknadsområdeschef / Rekryteringskonsult

E-mail: [email protected]
Nummer: 0733-512711


Ansök